lördag 26 maj 2012

SEMESTER!

Ja men visst... Idag var mina sista jobbdag på ett tag.
Har 1 veckas semester nu faktiskt!! :D

Skall egentligen inte hitta på något speciellt..
Ingen resa bokad, inget inplanerat, o.s.v...
Kände bara att jag behövde 1 vecka ledigt nu innan sommaren drar igång på riktigt!
Vi får ju inte ha semester på sommaren, eftersom det då är våran högsäsong..
Det gör ju i.o.f. ingenting, eftersom man slutar såpass tidigt...
Men sommartempot... ouuj, ouuj...
Det är racerväxeln i hela sommaren som gäller..!

Då är det väldigt skönt med 1 veckas uppladdning så här innan!

Komma ikapp med sömnen, hitta på skoj med hundarna, fixa hemmet, o.s.v... :)

Hade sjukt mycket att göra på jobbet idag!
MASSOR med tårtor och liknande..
Fick köra en sport och anslag också..
Det är ju faktiskt morsdag i morgon, och det var tydligt MÅNGA tårtor beställda..
Tror jag hörde något om ca 40 st... hittills!

Under dagen har jag inte gjort någonting..
jag och hundarna gick bort till fotbollsplanen kl. 12:00, där alla duktiga människor höll till.
Har ju varit röjardag här på samfälligheten idag...
Orkade faktiskt inte vara med någonting denna gången faktiskt..
var ju hemma närmare halv 12.. Då hade dom andra redan hållt igång sen 9:00..

Hemma sen så somnade jag till en liten stund..
Mamma ringde och väckte o frågade om jag ville dela en pizza med henne.
Käkade ihop med mamma, Robin och Joakim..
Snacka skit en stund och gick sen hem igen..
SVINTRÖTT!
Så jag gick och la mig för att sova middag en stund vid 16-tiden..
Vaknade klockan 21:00....

Mmm.. som sagt, så behöver jag komma ikapp med sömnen en aning.. ;)

Har nu varit på promenad med hundarna, och dom har även fått kvällsmat..
Nu blir det lite soffhäng nån timma innan jag hoppar i säng igen..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar