måndag 14 maj 2012

Måndagen 14/5

Jamenvisst..
Ny vecka, nya möjligheter..

Gårdagen var inte riktigt lika produktiv som jag hade tänkt mig.
Jag och mamma lastade på lite mer skit på släpet och begav oss till Barnamossen vid 10-tiden. Slängde massa isolering och annan skit..
Väldigt skönt att få bort det härifrån iallafall!

Väl hemma blev det lite krasse-plantering, gräsklippning och tvättning..
3 maskiner tvätt.. *weeeiihooo*
Tränade också lite "dunsar" med hundarna.
Fick lära mig det på vippbrädsträningen på agilityn..
En apportblock och en liten träplanka.. så vips så har man en "mini-gunga". :)
Det som man vill träna med en sån är nog framför allt dunsen..
ljudet av trät som slår ner i marken med en duns...

Båda hundarna var jätte duktiga!
Zillah är ju mer försiktig.. medan Tyson bara brötar på..
Han tycker att det är sjukt kul när det bankar och slår, och grejerna flyger åt alla håll.. ;)

Dagen har inte bjudit på någonting alls..
Jobbade i morse, men började tidigt.. vid 2 faktiskt..
Emma var ledig idag, så det var jag som fick komma dit först..
Allt flöt på jätte bra och jag kunde gå hem klockan 9:30.. (1 timme tidigare, då jag började tidigare)....

Väl hemma har vi faktiskt inte gjort ett skit..!
Har sovit middag, ätit mat, promenerat 3 promenader med hundarna och sedan hängt framför TV´n...
Zillah tycker att det är toppen när det regnar ute..
Men Tyson är inte riktigt lika nöjd..
Sur som en citron har han varit under större delen av kvällen faktiskt.. :)

Men men.. vi får hitta på nått skoj i morgon istället..
Skall ju troligtvis bli ganska okej väder då iallafall.. :)

Natti natti!

XOXO ----

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar