måndag 25 april 2011

Borta bra....

... men hemma bäst!

Kom igår hem ifrån Västerås.
Jag och mamma har firat påsken där, med hennes kusin med familj.
Vi bilade upp i fredags efter att jag jobbat färdigt, och gjorde en liten roadtrip av det hela, vilket var riktigt mysigt.
Hade kaffe med oss i bilen, och gjorde inte mer än 1 kissestopp.. :)
Vi kom fram runt halv 6 tiden efter en smidig resa.

Fick massa god mat, bestående av lax i thaisås och sallad. *Mums!*
Fick också massa vin, vilket var jätte gott!

Gick och la mig runt halv 4 tiden, vaknade vid 7 tiden, rökte en cigg, och gick sen o la mig igen.
Vaknade inte förän halv 11 sen... :O
Under dagen gjorde vi en tripp till stan.
Tittade på Nilla och Hannus nya radhus, på det huset dom bor i nu, och på Sandras lägenhet.
Tillbaka på torpet, där vi bodde, så var det dags för lunch.
och senare på kvällen blev det middag.
Fläskfilé, quinoasallad, Avar (tror jag det hette) och guuccamole....
SUPER GOTT!

Vi hade ytterligare en väldigt trevlig kväll i väldigt gott sällskap.
och jag gick och la mig vid 2-tiden.

På Söndagen var det dags att åka hem. Och vi släppte av Malin och Sandra hos deras pappa.
Sen var det full rulle hemåt.
Längtade verkligen hem då, om jag skall vara riktigt ärligt.
Hundarna fick ju vara med Robin och Viktor under helgen, då Zillah blir så åksjuk, och bilresan tog uppåt 5 timmar.

Nu har jag ganska nyligen kommit hem ifrån jobbet, och tänker nu spendera resten av dagen på altanen med en massa kaffe, sol och mina älskade jyckar!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar