lördag 2 april 2011

Mysiga söndag

Idag är det Söndag igen, och jag ber om ursäkt att jag har varit så ruttet dålig på att uppdatera bloggen den senaste veckan... Jag skyller helt enkelt på jobbet, då jag har jobbat måndag - lördag denna veckan så har jag varit så trött när jag kommer hem, att jag helt enkelt inte haft varken ork eller motivation att skriva någonting. Idag är det Söndag som sagt, igår fyllde mamma år. Vilket vi firade med god mat och fika! Grattis till henne! Mormor var här ett par timmar också, vilket var trevligt, då jag inte träffat henne sedan hennes 80-års kalas i Januari. Har ju också glömt uppdatera er hur det gick i Torsdags... -0,6kg denna veckan också... Nu går det ju neråt iallafall.. :) Tråkigt väder är det idag också. :( Mulet och regnet hänger i luften. Känns som att denna dagen kommer att spenderas inomhus... Hittade lite fina bilder på en app i Iphonen.. Tänkte att jag kunde lägga upp dom här. Jag gillar färgerna och hur bilderna ser ut helt enkelt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar