onsdag 20 april 2011

Such a Night.....

.... Med Elvis Presley är min nya favvo-låt...
Måste också be om ursäkt för hur texten ser ut...
Bloggen har fått DAMP! Kan inte markera texten någonstans.. Håller på att bli tokig!!
Ser ju för bedrövligt ut!
Jaja.. inte så mkt jag kan göra åt det faktiskt.... :(

Idag är det Onsdag och jag har varit ledig hela dagen...
Har spenderats på altanen med jyckarna... :D
Har också varit hos sjukgymnasten och fått lite övningar för knäna, magen och handlederna.. Så skall jag tillbaka dit om 2 veckor och se hur det ser ut då..

Sååå... vad har jag gjort sen sist då..?
I lördags hade vi ju vår-röjningen, och på kvällen bar det ner till F-sås, till Daniel, för lite kalas.
Massa trevligt folk där!!
Kvällen blev väldigt lyckad och rolig med god mat och trevligt sällskap.
Avrundade ganska tidigt.. Vid halv 12, eftersom jag varit uppe och grejat hela dagen.. :)

Vaknade halv 7 på söndagen..
Åkte med mamma o handlade, bytte däck osv...
Sen har jag ju klippt mig lite... eller Becka klippte lite.. toppade mest, och tog bort det slitna.

Migrän på Måndagen.. :( inte lika roligt..!!!!

Och igår så var Becka och Lollo här hela dagen.. Älskar! <3
En riktig mysig dag, med massa skratt och grillat.. :D

Nu är det snart läggdags för mig, skall bara torka o platta till håret lite.. ;)

Skickar med lite myspys-bilder till er, eftersom jag varit så dålig på att uppdatera här..

Puss och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar