söndag 10 april 2011

Toppen väder...

Ja, det har verkligen varit toppen fint väder denna helgen.
Igår var det ju helt underbart ute! I love it!

Igår jobbade jag min sista helg på 3 veckor. Sen bar det av hemåt.. Till altanen och SOLEN!
Drack kaffe med mamma, visade henne Zumban och promenerade med jyckarna.

På kvällen kom underbara Louise hit och fikade. Käkade glass och tittade på Körslaget tillsammans med mamma. :)
Kom väl i säng närmare 12-slaget... *oh my god* ;)

Idag står städning på schemat.
Är inte så värst stökigt här, men skall ändå dammtorka, dammsuga, röja av det som finns framme, tvätta lite och tvätta golvet. :)
Är det fint väder ute, så är det ju så mkt lättare.
Man kan ta en paus och gå ut i solen några minuter, för att sedan fortsätta. :)

Sen är det ju lättare med hundarna när det är fint väder också.
Kan slänga ut dom på altanen när man har moppat golvet, så det hinner torka, utan att få tassavtryck överallt.. ;)

Nu har jag promenerat med hundarna en liten stund och käkat frukost.
Sitter nu och dricker kaffe framför Criminal Minds. Skall snart sätta igång med dagens sysslor.. :)

Hör av mig lite senare om jag har lust och tid.. :)
C`ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar