torsdag 21 april 2011

Eventuellt mamma......




Dagarna rullar på fort nu.. Snart är det ju sommar igen..
Åka till stranden, ligga i solen och läsa, grilla, sköna promenader med hundarna och massa bus!
Japp, det är vad som hör sommaren till... :D
Nu är det redan påsk iallafall... den kommer ju trotsallt före sommaren..
Den här påskhelgen kommer att spenderas tillsammans med mamma uppe i Västerås.
Hos mammas kusin med familj.
Skall bli jätte roligt att ut o åka lite.. :)
Jag brukar ju inte direkt åka ut på roadtrip.. är ju mer en "borta bra, men hemma bäst"- tjej.. ;)
Så i morgon blir det jobbet ett par timmar och sedan bär det av...
Återkommer nog på söndag eftermiddag/kväll..
31 Maj börjar jag och Zillah på agillity/rally-lydnads kurs...
Skall blir väldigt roligt faktiskt!
Och som rubriken på dagens blogginlägg antyder, så skall jag ev bli mamma igen..
Till en liten kelpievalp..
Men vi får se hur det blir med det..
Valparna har iallafall fötts nu..
blev 7 tikar och 2 hanar, varav vi är 3 st som är intresserade av hane.
Som sagt får vi se vad som händer...
Älskar ju mina lurviga älsklingar här hemma.. och frågan är ju om tiden räcker till för ytterligare en jycke..
Hänger ju kanske mkt på hur Rambo mår också...
Veterinären kanske har kommit på någon super-metod som gör att han blir helt frisk igen... *hoppas*
Men blir man inte kär i valpar, så säg!?
Är jätte kär i bilderna på mina små ull-tottar när dom va små.. :D
Iof så är jag fortfarande lika kär... Men söta är dom då iallafall.. ;)
Funderar på om jag kanske skall ta och packa lite inför helgen..
Röja upp lite här hemma, så det är trevligare att komma hem på Söndag.. :)
jaja.. Ha en toppen fin helg vännerna!
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar