fredag 29 april 2011

Lördag..

Lördag är det idag. Och jag är ledig! :D
Detta är min sista lediga helg, innan det är dags att jobba nästa helg. :)

Har nu varit ledig 3 helger på raken. Väldigt skönt måste jag säga!

Nästa helg fyller Robin år.. Då kommer mormor hit och firar oss båda, eftersom jag fyller år helgen därpå.

Den 13 maj börjar min semester.... Skall bli skönt att bara få gå hemma o pyssla!
13 - 18 maj har jag semester.
Alltså över min dag och lite till.. :D

på dagens schema står städning högst upp..
Har varit vaken sen halv 7, men har inte fått gjort något vettigt alls än..
Varit ute med jyckarna och tagit en lång dusch.
Om en stund skall jag och mamma åka till Coop och köpa en grill till mig! *weeeeiii*
Det blir min födelsedags present ifrån familjen!

Och ikväll har jag lite planer på att bege mig in till kungsbacka och dricka ett par öl och lite vin med Darlingen..
Skall bli mysigt!
Längesen jag träffade honom nu!

japp japp... nu skall jag sätta fart.
Skall ju klämma in bolaget i shoppingturen också.. :D

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar