tisdag 3 maj 2011

Minnen, irritation, kärlek...

men har trots det haft en toppen-bra helg och en bra början på veckan...

I lördags var jag ju med Mattias nästan hela dagen.. :D
Åkta in till honom vid 13:00, och vi satt på hans ballkong i solskenet nån timme eller två.
Efter det så gick vi ner till hamntorget och satte oss och hade det bra i solskenet.
Det var redan massa folk där.
Kul att det blev ett helt gäng som satt där på bryggan.. :)

Vid 17 tiden gick vi hem till Mattias igen. Handlade lite mat på vägen och bytte sen om när vi kom fram... :)
Sen kom Emil och hans tjej o hämtade oss, och vi begav oss till Tjolöholm för lite grillat och brännboll..
Vi var ett helt gäng där också, och det var väldigt roligt att träffa nya människor, samt träffa andra välkända. :)

Kvällen slutade tidigt för min del, då jag surplat i mig 4 cider och 1 flaska vin i solskenet (utan mat)..
Så vid 9 tiden kom mamma och hämtade upp mig i kungsbacka. ;)
Herrejisses!!
PINSAMT Jennie!!
hahaha* Jag och alkohol kommer inte så bra överens längre faktiskt.. ;)

Söndagen blev stillsam. Fick besök kl halv 7 på morgonen, och dom stannade till 16:00 då dom fick skjuts in till Kungsbacka. Eftersom dom var "lite små fulla" så somnade dom ganska snart på soffan.
Då passade jag på att motera ihop min grill som jag fått utav mamma och pojkarna i en för tidig f-dag present.
Tvättade, diskade och sol-torkade mina lakan hann jag också med innan I vaknade. :)

Måndagen var det jobbet igen, och inte så mkt hände den dagen.

Igår var jag hos Vet. med Rambo.
3 timmar var vi där. Prover, röntgen och MASSOR med väntetid.
och kom dom fram till någonting då...?!?!?
NEJ!
Det är inga fel på honom direkt.
"Han är överviktig..."
-"ehhh, jaha.. det menar ni inte!?"
*suck*
fick inte ett enda svar som jag inte visste innan..
Dom skylle allt på övervikten.
Och jag köper det.. till 95%.. Men han blev ju dålig INNAN han blev tjock!
Men dom fattar inte det..
Jaja.. that´s life..

Nu har han fått ett nytt dietfoder, en till medicin, som gör att han inte blir dålig av fodret.
Vi får se hur det funkar med den här nya dieten. Hoppas att det funkar..

japp.. det var det jag hade att berätta om denna gången..

Idag är det Onsdag, och jag är ledig..
Sovit som en gris hela natten och vaknade för nån timme sen. :)
idag blir det ev. att åka till F&S och köpa ett sånt där årskort..
Nu jäklar måste det hända nått.. :D

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar