söndag 29 maj 2011

Underbar helg!!

Nu är det söndag och klockan är runt 19:00, vilket betyder att det snart är läggdags för fröken Wallborg.
Har precis kommit ur en jätte varm och lång dusch, så ser ju nu ut som ett ångande russin. ;)

Så... vad har hänt sen senast då??
Joo.. I fredags tog ju lilla Vicke vire studenten.. *jisses va tiden går fort*
Fick ledigt utav chefen, så klockan ringde inte förän 05:00.
Röjde runt här hemma.. tvättade, plockade ordning, frukost, hundarna... jaaa,, ni vet..

07:40 tog jag med min kostymklädda bror in till kungsbacka, då det var champangefrukost på skolan.
Åkte ner till jobbet och plockade upp den jätte fina student-mössa-tårtan som finaste Maria hade gjort.
Hemåt...
hjälpte mamma lite och sen ner till mig för att göra klart det sista och även pynta mig själv..

Åkte in till GBG runt 13-tiden.
Mötte upp mormor på plats och såg sedan viktors utspark från skolan.
hemåt igen för att fixa maten.
Blev toppen bra!
lite pill-och-plock-mat... Buffé.. sant tårta och kaffe. :)

Lite senare kom Mr T.... :D
satt och pratade med la familia och käka tårta.. sen var det dags att gå hemåt..

Har haft världens bästa helg!!
Massa mys, mat, film, promenader och en väldigt massa prat.. :D
Som ni kanske fattar, så stannade Mr T hela helgen... ;)
Väldigt roligt att lära känna honom mer.
När man bara träffas några timmar på en fika eller middag, så är det så mycket som man missar att prata om.
Men kan lungt konstatera, efter en hel helg tillsammans, att han är precis lika toppen som jag anade!! :D
Så... Tack fina Mr T, för den bästa och mysigaste helgen på väldigt väldigt länge!!! :D <3

Ja.. och med detta så tackar jag för mig.
Dags att borsta ut håret och dyka ner i sängen!
Ta hand om er!!

Puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar