lördag 14 maj 2011

Dumma blogger..

Dumma blogger!!

Ursäkta att jag inte har uppdaterat här på länge, men har inte kunna komma in på bloggen.
Blogger har visst haft lite problem den senaste veckan..
Men nu är jag tillbaka i allafall.. :)

I torsdags började min semester... på riktigt! :)
Så i torsdags eftermiddag åkte jag, efter inbjudan, ner till underbara Maria och hennes fina pojkar!
Gick en promenad, och regnet hängde i luften..
Tråkigt, med tanke på att vi skulle grilla, och hundarna var med....

Men när vi kom hem till Maria igen så sprack det upp, och solen tittade fram.
Tittade när Lucas hoppade studsmatta och när Jonatan gungade.. *myspys på högsta nivå*
Lite senare kom Tommi..
Och ännu lite senare kom Anders hem... :)

Fick en SUPER god middag!!!
Helgrillad kyckling, Revbenspjäll, potatisklyftor, sallad och 3 olika sorters såser.. *MUMS!!!*

Daniel och Robban kom också... :)
Tycker att det är så mysigt när folk har "öppet hus" så att alla deras kompisar kan komma när som hellst.. :)
Önskar att jag också va lite så..

Det är klart.. ibland har jag ju det så.. men oftast vill jag planera saker o ting..
Så jag kan röja lite, ifall det ser ut som ett slagfält.. ;)
Men vad vet jag.. Det blir ju kanske så den dagen man kanske träffar nån, och han alltid har haft öppet hus för sina kompisar.. :)

Igår, Fredag, tog jag det bara lungt.
Var och hämtade ut bilen hos mina ÄLSKADE bilfixare!
fika med Becka och filmkväll med Johanna.
Chafför åt mamma.... :)
Ännu en toppen dag slut.. :)

Idag är det Lördag...
Fyller ju år i morgon, så för att göra något roligt, så har jag plockat ihop några underbaringar som skall följa med ut till Tio Pepe och äta, för att sen, för dom som vill, fortsätta ut på krogen.. :)
Skall bli väldigt roligt!
Har längtat efter denna dagen sen jag började fundera på vad jag skall hitta på.. :)

jaja, nu skall jag sätta lite fart!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar