tisdag 31 maj 2011

Lediga onsdagen...

Idag är det onsdag, och det är min lediga dag... :D
Jobbar ju tors, fre och lördag denna veckan också, så det är skönt att få vara ledig mitt i veckan..
Dagen kommer att bestå av sol, sol, sol... och just det.. SOL! ;)
Skall se om jag inte kan sitta på altanen hela dagen med en bra bok i handen.
Skall nog se om jag kan tvätta av Curtan också... Skulle han definitivt behöva!!

Idag tar Kungsbacka studenten, så det lär definitivt vara full rulle i kungsbacka under dagen.
Så jag skall definitivt stanna hemma.
Finns ju liksom ingen anledning att susa in till Kungsbacka och trängas med alla andra... :)
Kan också delge er att jag även tänker lite extra... eller rättare sagt mycket, på mina fina kollegor på jobbet, som i skrivande stund har fullt upp med massor med student-tårtor.
92:orna är tydligen en väldigt stor årskull... :)
Så Dom kommer nog att få stå och göra tårtor mest hela dagen...

Igår eftermiddag var jag på kurs med Zillah!
Herrejisses, va duktig hon va!!! :D
Agilitykurs är det, vilket egentligen är hundhoppning.
Hon var verkligen jätte duktig, min stora tjej.
Fick träna på lite hopphinder och även på slalompinnarna.
Det var riktigt roligt!
Och i slutet av lektionen så var Zillah så trött att hon inte riktigt orkade hänga med.
Men roligt va det!
Lycklig liten tjej som äntligen fick jobba lite.
Tränaren på kursen gillade nog Zillah, hennes kontaktsökande, arbetsvilja och motor.
Fick låna henne som "visningshund" till varje nytt moment.. :)

Mr T kom ju hit igår också.. :D
Spenderade kvällen med middag och film, innan det va dags att sussa kudden.
Han är allt en riktig toppen kille ändå! :D *gillar*

Jahaa.. vad skall man skriva mer då!?
Är helt tomt i huvudet nu...
Funderar på att gå upp och krama om kuddarna en stund till.. :)
Dagen är ju lång..
Och går jag upp klockan halv 9.. så har jag ändå större delen av dagen kvar..:)
Solen kommer ju inte till altanen förän runt 11 tiden..
Så det verkar vara en ganska så god idé faktiskt... :D
Jaja.. Soo long då Bloggen...
Hörs kanske senare, eller en annan dag!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar