tisdag 17 maj 2011

träningsvärk i låren....

...Är precis vad jag har!
Var ju nere hos Jannike i Frillesås igår kväll..
Tittade på hennes nya häst, Cora.. :)
Jätte fin häst tycker jag!
blandning mellan ponny och häst, tycker jag är en bra beskrivning.
Hon är en stor häst.. Storleksmässigt och mentalt.
Men utseendemässigt, med ett fint ansikte, med manen på båda sidorna och den jätte tjocka svansen, ser hon ut som en ponny.
JÄTTE FIN tycker jag!
Precis som det skall vara! :D

Tycker hästen får mer personlighet med ett ponnyutseende! :D
Tycker iallafall att Jannike har gjort ett jätte bra val av häst!
Trevlig, fin, go att rida, duktig, och massa personlighet..! :D

Tusen tack Jannike, för att jag fick prova på att rida lite igen.. !!! :D

Fikade med lite chokladkaka, tillsammans med barnen. Så kom Maria och Jonathan också!
MYSPYS!!

På dagens schema står det ingenting! :D
Eller joo.. bakade aldrig morotskaka med Viktor igår, utan skall göra det i morgon.. Så måste handla hem lite grejer idag, om inte mamma fixar det på vägen hem.. :D

Nu är det redan Tisdag, och det återstår bara 1 dag kvar av min semester...
Lite ledsamt, eftersom det är så skönt att få sova så länge man vill, men samtidigt skall det blir skönt att göra något vettigt på dagarna igen.. :)
Tror i och för sig att jag behövde den här veckan, för att sova igen all förlorad tid under våren.. ;)
Har sovit jätte länge alla dagar!!
T.ex idag.. jag sov till 10:00!!! alltså TIO!!! jag har inte sovit så länge på många många år!!!
Jaja,, jag behövde nog få sova mycket under denna semestern helt enkelt.. ;)

Har haft en TOPPEN bra semester faktiskt! Massa kul som hänt hela tiden.
Har vridit på dygnet så att jag till och med är uppe till 24:00! :D
fast nu är det dags att börja vrida tillbaka... imorgon skall jag ställa klockan.. :)

jaja.. hade inte så mkt mer att berätta just nu, men återkommer kanske senare.. :D

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Tack själv för den goa fikan:) Så härligt att du fick träningsvärk:) Jag är väll en av de få som ÄLSKAR att få träningsvärk för då känns de verkligen att man gjort något:)
    Men visst är hon fin min Cora:)
    Vi får ses snart igen tyckjer jag.
    KRam

    SvaraRadera
  2. Hihi* Jodå, jag gillar träningsvärk.. men uppskattar när den är borta 2 dagr senare.. ;) min har suttit i hela veckan.. Igår avtog den helt faktiskt.. Men innan har jag gått runt som om jag har kissat ner mig.. ;)
    Absolut!! Jätte gärna!! :D
    Fikan var väl ingenting.. den var inte ens god ju.. :P
    Nästa gång hittar jag på nått, som faktiskt är gott.. ;)
    Cora är jätte fin tycker jag!! :D
    Massa kramar!

    SvaraRadera