lördag 21 maj 2011

Helg!

Nu, äntligen, tar jag helg! :D

Trots att jag bara har jobbat tors-lör denna veckan så är jag helt slut... :P
1 Vecka ledigt, så kommer man av sig helt och hållet...

Nu är iallafall 1:a veckan avklarad!
Ledig i morgon, men kvällen kommer att bli lugn och stillsam ändå.. :)

Skall för första gången, sen jag började på VV käka "Flygande Jacob"! *MUMS*
Är sån där vardagslyx man får unna sig ibland.. ;)

Apropå VV, så har jag tagit en 2 veckors paus nu... :P
har gått ner 10 kg hitills.. 15 kg kvar.. ;)
Skall ta tag i det hela på Måndag igen..
Ösa på fram till midsommar... :D
5 veckor kvar.. Hoppas och önskar att jag kan hinna gå ner 5 kg tills dess.. :D

Har ju köpt ett träningskort på F&S som jag skall börja använda på måndag..
Börja lite försiktigt på gymmet med crosstrainer, några maskiner osv..
2 gånger i veckan, dom första 3 veckorna...
sen öka på det till 3 gånger i veckan.. :D
Förhoppningsvis skall jag kunna vara med på några gympapass till hösten också.. :D
Danspassen lockar ju helt klart!
Men vill och behöver ha bättre kondition för att orka med det där.. ;)

Jaja.. kommer inte på nått mer att berätta om just nu..
Tills vidare..
PUSS OCH KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar