måndag 23 maj 2011

Måndagsbarn...

Eller inte..!?
Jag är nog inget måndagsbarn..
Tycker att måndagar är rätt värdelösa om jag skall vara helt ärlig...!
Är så segt att komma tillbaka till jobbet efter en lugn och skön helg..
På måndagar har vi oftast väldigt mycket att göra på jobbet också.
Många saker som har tagit slut under helgen, som skall fyllas på och göras mer och nytt.

Tisdagar är nog en av dom bästa dagarna i veckan..
Jag är ju ledig på Onsdagar..
Så bara känslan när man går upp på tisdagsmorgonen.. "i morgon kan jag sova precis hur länge jag vill"
Älskar den känslan! :D
Sen att man kanske inte sover så mkt längre än till halv 6 är ju struntsamma..
Jag har ju fått sova mycket längre än till 02:00 i allafall.. ;)

Tisdagar är också bra på så sätt att man inte behöver gå o lägga sig så tidigt..
Inte förän man är så trött att ögonen går ihop av sig själv.. Runt halv 10 tiden.. ;)

Idag har jag och mamma varit en sväng i kållered.
Skulle se om man kunde hitta något att ha på sig på Fredag, när Viktor tar studenten..
HATAR verkligen att prova kläder...!!!
Själva handlingen är helt okej..
Men provandet... Ohhh noo!!

Bara för sakens skull så provade jag massa fuling grejer idag..
Så jag kunde få skratta lite åt mig själv..!
Hittade en jätte söt klänning på Lindex..
men HERREGUD!!!
Jag såg ju ut som en riktig MARÄNGPUFF med den där fluffiga saken på mig!
INTE min stil!!

Har ju underbara Louise..
Hon har den där romantiskt, lantliga stilen..
Vitt, spetsar, leggins, blommiga sommarklänningar, vitt, rosa, fluffigt, mjukt, fint!
Jag VILL också ha så..
Men det är inte jag!
Ser ut som en stor gräddbakelse bara...!
Blir inte alls lika fin som Lollo..
Mina färger är helt klart militärgrön, brun, beige, vit och svart..
Nån gång kan jag ha på mig rosa..
Men det är inte direkt jag...!

Jaja.. fick inte handlat några kläder idag iallafall..
Får se om jag hittar nått här hemma som jag kan ha på mig på fredag! :D

that´s it for today.. :)
Kramisar!!

1 kommentar:

  1. Denna måndagen har jag riktigt hatat, ville vara ledig efter min 6dagarsvecka förra veckan men det är såååå segt med måndagen, tisdagen och till slut onsdag. sen leeeedig! ;) men måndagen är ändå värst sen ser man ljuset. kram på dig

    SvaraRadera