fredag 6 maj 2011

Sol, sol, strålande sol...

Idag är det Fredag igen, och jag sitter här i soffan och har det gott.. :)
Jobbar i morgon, men är ledig på Söndag..

Gårdagen spenderades med Maria och hennes två underbara söner.
Åkte hem efter jobbet och hämtade hundarna, för att sedan bege sig ner till Frillesås och hem till Maria.
Där väntade en jätte god lunch.. TACOS! *mums*

Vi åt, drack kaffe, snackade massa och käkade melon.
Fick gå på husvisning i deras fina hem. :)

Efter det, så packade vi ihop oss och begav oss ut på en promenad i solen.
Väldigt mysigt bor dom där uppe på berget..!!
Massor av traktor och grusvägar att gå på.
Inte massa tråkig asfallt... :D
Hundarna tyckte iallafall att det var toppen!
Och det gjorde jag med!! :D
Såå.. TUSEN TACK för en jätte trevlig dag!

Ikväll blir det stillsamt för mig, eftersom jag faktiskt skall jobba i morgon.
Lite "så ska det låta" och Annanas med vaniljkesella.. Fina grejer det där.. ;)

I morgon fyller Robin år, så mormor har kommit redan idag.
vi "firar" både mig och Robin på samma dag, eftersom det blir stökigt för mormor att åka hit 2 helger på raken.
Sen skall jag kanske ner till Frillesås i morgon kväll.. Men får se hur det blir med det..
Hundarna, hundvakt, och tröttheten.. ;)
Men såklart återkommer jag om hur det blir eller blev.. ;)

Med detta tackar jag för mig, och skall nu sätta fart att röja upp lite här hemma innan jag är bjuden på middag hos mamma min.. :D

Vi hörs! Cýa!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar