fredag 20 maj 2011

Fredagsmys...

På högsta nivå...
Ikväll blir det Räkor och mys uppe hos mamma!
Underbart!!

Skaldjur.. framför allt räkor och kräftor är nog det bästa som finns!
Något som man bara INTE kan tröttna på... :D
Ikväll blir en bra kväll!

Dagen på jobbet var inte den bästa idag faktiskt..
ALLT jag tog i var slut.. Så ut på mjöl-lagret och hämta in säckar..
SJÄLVKLART är den säcken som jag skulle ha nästan längst ner..
så flytta runt på 12 säckar innan jag når den som jag faktiskt skall ha..
Högarna är högre än vad jag är..
... och vad händer då...!?
Jo... men såklart välter hela skiten!
BÅDA högarna på vadera sida om det som jag skulle ha välter, när jag drar ut min säck...!!

En hel del fult ord kom där, kan jag lova....
Skall fylla på surdegspulvret.. och var är den säcken då!?
Jooo... men den är ju UNDER allt det som rasat....
Så det var ju bara att börja kasta runt säckarna igen...

Kom hem från jobbet klockan 11.. promenerade med hundarna, och gick sen och la mig..
Fick lära mig en gång.. Att har man en skitdag, då allt går fel...
Gå och lägg dig en timme eller två, vakna upp, och börja om på noll igen..
Börja om från början... liksom.. :D

Hihi* jaja.. det var vad jag hade att dela med mig av idag..
Skall jobba i morgon, så det blir en lugn och tidig kväll för min del! :)

Ha en toppen kväll!!
Puss o kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar