söndag 15 maj 2011

Måndags mys!

Idag är det måndag... igen.. redan..
Helgen har gått sjukt fort, och nu är det bara tisdag och onsdag kvar av min semester..
Det är så sjukt skönt att vara ledig..
Sova så länge man vill, ut en sväng med hundarna, hem och krypa ner i soffan med en stor kaffe kopp igen.
DET är vardagsLYX av högsta grad.
Något man inte uppskattar om man har det så ofta.. :)

I Lördags firade jag min födelsedag med underbara vänner.. :D
Egentligen var det inte tänkt att vara något firande, utan bara en bra anledning att gå ut och käka, och umgås med fina vänner på krogen.. :)

Jag, Becka och Johanna hade en heldag här hemma hos mig..
Dom kom hit vid 14 tiden, så gjorde vi manikyr och pedikyr..
Becka tunnade ur mitt hår, och fixade till det innan jag tog en dusch.
Becka fixade även håret på mig.. JÄTTE FINT! rakt, med lockar längst ner. :)
Plattade håret på Johanna.
Sen var det dags för vin och sminkning.. ;)
Becka <3 som vanligt när vi skall gå ut, fixade mitt smink.
Blev suuuper nöjd, och kände mig jätte fin! :D
Vi hjälptes även åt att sminka Johanna, och Becka, som vanligt, sminkade sig själv! ;)
Hade en Jätte mysig tjejdag faktiskt!!! :D

Sen åkte vi in till Kungsbacka.. Mötte upp Mattias, Jimmy och Sonny..
Käkade plankstek på Tio Pepe.. *MUMS*
Blev även firad med sång och kladdkaka inne på resturangen.. ;) *hihi*

Gick in till puben lite senare, där Lollo mötte upp oss.. :)
Blev ÄNNU MER firad, med sång och drinkar!

Hur UNDERBARA vänner har inte jag då!?!?.. :D

Va hemma vid halv 4 tiden eller nått sånt. Mamma kom och hämtade upp oss i kungsbacka vid strax efter 3.. :D

Söndagen, som egentligen va min födelsedag, var väldigt lugn och stillsam.
Va med Becka nästan hela dagen.. :)
Käkade Mc´Donalds, handlade mat, hem och mysa framför TV´n med chips och kaffe.. :D
En riktig mysdag inne, då det var riktigt skitväder.. :D

Idag blir också en stillsam dag.. :D
Skall se om jag kan baka nått gott sen, som jag kan ta med ner till Jannike sen..
Skall ju åka och titta på hennes nya häst idag!
Skall blir jätte spännande, då jag inte har varit i ett stall, eller gosat med en häst, sen jag sålde Manne.. :)
Måste också hjälpa Viktor att fixa en Morotskaka till "Estersmässan" som han och hans klasskompis skall greja med.. :)

Japp japp, det var det jag hade att dela med mig av idag..
Kanske återkommer jag lite senare.
Men nu blir det mera TV-mys och ev lite städning här hemma.. ;)

Puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar