torsdag 19 maj 2011

Back on track...

Yesbox.. Det är precis vad jag är..
Tillbaka på jobbet efter 6 dagars ledighet... :)

Det var roligt att komma tillbaka till jobbet.. Har ju oftast så mycket att prata om, berätta, disskutera och fråga.
Då är mina älskade kollegor dom perfekta "offren" att göra det med. :)
Idag hade jag mycket att prata om faktiskt..
Älskar när man kan prata om vad som hellst, utan att någon blir sur, arg, generad eller ledsen.. :D

Var rätt seg idag faktiskt..
Red ju på Jannikes fina Cora i måndags... och om jag skall vara helt ärlig.....
Jag har FORTFARANDE sjukt ont i låren!!!
Herrejisses va otränad jag är nuförtiden..!!
Förr kunde jag ju rida 2 hästa om dagen, utan att knappt vara anfådd..
Nu, efter 20 min ridning, så har jag så ont i låren och benen att jag knappt kan gå, utan att det ser ut som om jag har kissat ner mig...! ;)

Hade besök igår.. Av goa Mr T.. :D
Hade lite husvisning, bjöd på Pasta Carbonara och fikade med kladdkaka och kaffe..
Hade en jätte mysig kväll, med mycket skratt!
TACK!! :)

Ikväll blir det stillsamt för min del... Snart läggdags..!
Börjar ju klockan 03:00 i morgon (½ timme tidigare än vanligt)
Och känner att jag nog behöver sova lite, för att inte hamna efter med sömnen igen... :)

Jobbar fredag och lördag nu, sen är jag ledig på söndag..
Som det känns nu, så blir det en lugn helg för min del...
Hemma-mys med hundarna, bra filmer och massor med kaffe och tända ljus..! :D

Jaja.. det var det jag hade att berätta om idag.. Dags att smita ut kvällspromenaden med jyckarna..!
Ha det gott!

Puss och kraaaaaaam! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar