söndag 8 maj 2011

Soliga Söndag...

Idag är det verkligen en sån dag när man tror att det faktiskt är sommar!
Solen strålar verkligen och det är närmare 20 grader ute.
Om man inte sitter i solen på min altan vill säga.. Då är det närmare 30.. ;)

Gårdagen var toppen bra!

Jobbade på morgonen och vi hade en hel del att göra.
Men det flöt på fint, och det blev inte några missöden, så vi var klara vid halv 10...
När jag kom hem blev det promenad med hundarna, en lång dusch och lite "sova middag".
Vaknade, promenerade med hundarna och drack lite mer kaffe....
Käkade middag uppe hos mamma, då vi firade Robin som fyllde år! (grattis!)
fikade med lite tårta och kaffe (ingen tårta för mig)
Dags för mormor att åka hem..
Jag och mamma tog en promenad med jyckarna och sen var det dags att bege sig till Frillesås!

Hade en jätte mysig kväll med många nyfunna vänner!
Åkte hem vid 00:30 och sedan dök jag i säng.. ;)

Vaknade upp vid halv 7 och sitter nu och tittar på lite TV inne i skuggan. :D
Snart dags att bege sig ut i solen igen!

Borde verkligen klippa gräset och tvätta bilen idag.. Men finns ingen lust eller ork till det...
Det får bli ett senare problem.. ;)

Vaknade upp med jätte värk i huvudet och ont i högra örat.. :(
Skall nog ta en tablett och dricka lite vatten...!

Nu i veckan jobbar jag Måndag - Torsdag och sen på fredag börjar min SEMESTER! :D *weeeiiihoooo*
Längtar till på Lördag... Då blir det middag och utgång med fina vänner.. :D
Är det någon mer som vill hänga på, så är det bara att säga till! :D

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar