söndag 22 maj 2011

Frusen...

Japp.. Frusen är vad jag är..
Sitter i soffan med mysbyxor, strumpor, linne tjocktröja och två filtar virade runt kroppen... :)
lite tända ljus och massor med varmt kaffe...

Är riktigt ruskväder ute nu..
Har varit uppehåll hela dagen..
Men för ca 20 min sen kom regnet.. Och inte så lite heller..
Herrejösses vad det öser ner!

Blir alltid lite frusen när det är skitväder..
Är så skönt att gosa ner sig i soffan med filtar eller i sängen under båda täckena.. :)
Hellst vill jag sätta på varmluftspumpen och låta den spruta in massa underbar var luft..
Men då svimmar hundarna av värmeslag.. ;)
Rambo ligger redan och flåsar vid dörren.. Så har fått ställa den lite på glänt...

Funderar på att gå upp och hämta ner ett av mina duntäcken.. :)
Fast då är det lättare att gå o lägga sig i sängen istället.. :)

I morgon är det dags för jobbet igen.. måndag, tisdag.. ledig på onsdag, torsdag och halva fredag..
Viktor tar ju trots allt studenten på fredag, så för min del så blir det halvdag.. :)

Jahaa,, inget mer att dela med mig av nu..
Men vi hörs ju kanske i morgon, om ni har tur.. ;)

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar