torsdag 26 maj 2011

Fredags-student!

jaha, mina vänner... då var det redan Fredag igen.. :)
Veckorna bara flyger iväg, som vanligt.. Och snart är ju till och med Maj slut.

Idag tar Viktor studenten (grattis!), så jag har fått ledigt utav underbara chefen.. :)
men trots ledigheten, så ställde jag klockan på halv 5.
Har ju en hel del grejer att ta tag i innan det är dags att åka in till GBG..
Städa här hemma, hinna tvätta lite, köra viktor till KBA-station och i samma veva åka ner till jobbet och hämta tårta, hjälpa mamma att fixa med maten och dummsuga o tvätta golven uppe hos henne..
Och detta skall hinnas med innan 12:40.. :)

Igår va jag nere hos Maria med familj.. <3
Vilka underbara människor den familjen består av!!
Har ju insett, ju mer jag lär känna Maria, att vi är väldigt lika! ;)

Hon bjöd på middag! *mums*
helstekt kyckling, stekt potatis, spenat och riccottafyllda tortellini, sallad och en goo sås..
Vilken lyx är det inte att få äta middag hos dom då!?
Dels är maten väldigt, väldigt god, och sen har man ju dessutom trevligaste sällskapet! :D
Mr T kom också ner! :D
Så vi käkade ju mat, sen hade jag bakat nån göör ful tårta!!!
Gluten och laktosfri var den.
Många i den umgängeskretsen och i deras släkt har ju allergier.. ;)
en som är gluten, två som är laktos, en nöt, och en mot äggula.
Försök få ihop nått kul av det, som INTE är maräng.. ;)

Tårtan jag hade gjort var iallafall omtyckt.. :)
L åt nog upp halva tårtan själv.. ;) <3

Jaja.. måste nog dra igång maskineriet här nu, om det skall hinnas i tid.. :)
Ha en toppen dag!
Puss och kram!!

1 kommentar:

  1. Tack för igår! Tårtan var jättefin och jag tog faktiskt en liiiiten hmmm bit nu på morgonen också. För den var så jäkla god! Ha en bra studentdag idag och jag ska väl väcka Lilla L och få i honom lite frukost. Eller kanske inte?! ;) kram

    SvaraRadera