lördag 12 mars 2011

Bilder, jobb och myshelg.

Idag är det Lördag, och nu har äntligen min helg börjat. :)
Ikväll blir det myskväll här hemma med melodifestivalen, en stor kopp kaffe och mys-filten!
Hejar nog på Brolle.. Men mest för att han är riktigt tok-snygg!! :D

I morse jobbade jag, så gårkvällen var stillsam för min del.
Hade ju en hel del tårtor att göra i morse. Men måste säga att det gick väldigt snabbt och smärtfritt ändå! :D

I Torsdags var det invägning på VV igen.
Har ju väldigt ont i öronen, och mådde inte så värst bra i Torsdags, så jag hoppade över invägningen.
Vägde mig hemma istället. och vågen visade på 80,8kg.
Vilket betyder en viktminskning på -0,2kg.
Skiiiit dåligt!!!
Fattar ingenting!
Äter ju precis som innan!
Denna veckan blir det DEFINITIVT Zumba! från och med i morgon blir det Zumba varje dag härdanefter!

Jag var ju och dansade med Maggan förra Lördagen.
Glömde min kamera hemma, så har fått sno några av dom som Maggan tog! :D














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar