lördag 5 mars 2011

Händelserik helg...

Ja.. denna helgen händer grejer.. :D

Igår så kom tvättmaskinesgubben hit och lagade min tvättmaskin! *weeeiii*
Älskar min tvättmaskin faktiskt!
Och igårkväll så hade jag och Mamma myskväll med räkor och Let´s Dance.
Väldigt mysigt hade vi faktiskt!

Idag kommer Simon hit och fikar. :)
Skall bli trevligt tycker jag!

Och ikväll skall jag till Stenungsbaden och dansa till Chans med Maggan! *längtar som sjutton*
Skall bli väldigt väldigt roligt!
Det var ju över 1 år sedan jag va och dansade faktiskt.
Så ikväll blir det min och Maggans kväll, med god mat, massa dans och mycket skratt!

I morgon därimot så blir det stillsamt för min del. Skall göra så lite som möjligt och ladda inför en ny vecka på jobbet. :D Massa mys med hundarna.. och hoppas på att det blir SOL så att vi kan vara ute o leka.

Tack så mycket Malin! Det känns ju roligt att det händer någonting på mätningarna, när det inte händer något på vågen.. :)
Denna veckan skall jag prova att ta med mig lunch till jobbet.. Äta lite mer.. eller bättre rättare sagt, innan jag åker till jobbet, och sedan på "frukostrasten" ta med en matlåda med "lunch". :D
Tänkte jag skulle prova det iallafall.. samt att jag skall äta något var 4:de timme... :)
Skall bli spännande o se om det händer något tills på Torsdag.. :D
Japp.. nu j*vlar kämpar vi på!!!
Till sommaren så tycker jag att vi åker till stranden tillsammans nån gång, och bara är snygga! *skrattar* :D

Japp japp.. nu har det gått 4 timmar sen jag åt frukost, så nu är det dags att stoppa nått i kak-hålet igen.. :D

Puss och kram!

1 kommentar:

  1. Vilken helg du ska ha;) kul!!
    Ja men det låter som bra förändringar, så får vi hoppas att det visar bra resultat;)
    Ska vi ut och gå på onsdag? Jobbar visseligeb till halv 3

    SvaraRadera