måndag 7 mars 2011

Måndag gör jag ingenting..

Precis så är det. Idag är det måndag, och sen jag kom hem från jobbet, så har jag inte gjort ett skvatt. :D
Älskar att bara ha slapp-dag emellan åt faktiskt.
Även om gårdagen också var en slappar dag, så var det ju bara för att ladda upp inför jobbet. :)

Helgen har varit riktigt toppen bra faktiskt! I fredags hade ju jag och mamma fredagsmys med räkor och Let´s dance, och på Lördag vid 13-tiden så kom Simon hit på fika!

Väldigt trevligt måste jag säga! Han stannade till 16-tiden, och efter det så var det dags att gå ut med hundarna, för att sedan göra sig i ordning inför kvällen.

Kl. 19:30 mötte jag upp Maggan på Polishus-parkeringen i GBG, för att sedan sammåka upp till Stenungsbaden, där vi dansade till Chans. Eftersom det var så längesen vi träffades, och var ute och dansade tillsammans, så hade vi bestämmt oss för att äta middag där också, just för att göra kvällen lite längre.. :)

Middagen betsod av Dillbakad torskrygg, "friterad-potatismos" och vitvinsås. Väldigt väldigt gott måste jag få tillägga! :) Är så kass på att laga fisk själv, så när man kommer ut på resturang får man ju passa på att äta just fisk. Kvällen visade sig bli toppen bra! Det var verkligen roligt att träffa både Maggan och killarna i Chans igen!

Det går ju alltid så lång tid mellan gångerna, att denna gången var det mer än 1 år sedan vi sågs sist. *herrejisses* Det var som sagt en väldigt trevlig kväll, och efter körningen hem, promenad med hundarna och en lång varm dusch, så var klockan närmare 04:00 innan jag kom i säng. Vaknade 08:30 på söndagen, promenerade med hundarna, och sedan gjorde jag...... just INGENTING! :D

Sedan så måste jag ju i skrivande stund, passa på att påminna om morgondagen, som såklart är SEMLEDAGEN! Glöm nu inte att köpa med er semlor från oss nere på Åsa hembageri! Eftersom vi ääääälskar att baka semlor nere hos oss, så vill få få gjort många många, många semlor! Så välkomna ner till oss på Åsa Hembageri och köpa semlor!

Puss och kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar