torsdag 3 mars 2011

Vägnings-Torsdag!

Idag är det vägnings-Torsdag.. *Suckar högt och hänger med huvudet*

Idag gick det inte heller så bra.. -0,1kg. Väger nu 81kg

Inte roligt!
Förstår ju verkligen inte varför allt skall vara så segt..
Beror ju på att jag fuskar med grönsakerna och vattnet.
Sen så fuskar jag med lunchen/kvällsmaten ibland.. Får inte i mig alla mina points ibland..
Får ta tag i detta till nästa vecka.. Det här är inte okej längre...!!


Såå.. jag mätte ju mig i Söndags.. Men har inte orkat lägga in mina mått.. Utan det kommer idag... :)



Första mätningen: Andra mätningen: Tredje mätningen:

Midja: 101cm 97cm 94,5cm
Höfter: 106,5cm 98,5cm 96,5cm
Rumpa: 110cm 108,5cm 108cm
Lår: 68,5cm 69cm 66,5cm
Byst: 103,5cm 104,5cm 102cm
Armar: 36,5cm 36cm 35cm
Ansikte: 23cm --- 20,5cm



Japp.. Det var det...
Nu skall jag kissa hundarna, sen sussa kudde innan det är dags för jobbet.. :)

Ta hand om er!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Vilket grymt midje resultat;) jättebra ju!! Vikten den kommer men denna veckan ska vi kämpa;) så länge vågen visar minus så är det ju iaf bra;) kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du läser min blogg. Jag har allt läst din ett tag nu :)
    Duktig du är som kämpar på med vikten. Det ger ju restultat. Kör ju också men med mitt egna sätt. Har också mer resultat på måttbandet än på vågen. Lite frustrerande. Hur mäter du ansiktet? Bara nyfiken :)

    SvaraRadera