tisdag 1 mars 2011

Dålig.. och ledig!


Japp.. jag är dålig... på att blogga iallafall.. *S*

Idag är det Onsdag, och jag är ledig! *weeeiihoooo*
Det händer visserligen inte något roligt idag. Skall på begravning, för Stickan.
Har varit på en hel del begravningar faktiskt, däribland pappas, så jag tycker inte att det är så jobbigt med sånt nuförtiden. Utan jag åker dit för att vara ett stöd för Johanna, Stickan är hennes morfar.

Sen har jag ju alltid bott granne med Stickan också, så är ju för hans skull också..

I morgon, Torsdag, är det invägning på VV igen.. Men det känns inte som om det har hänt så mkt faktiskt. Vägde mig nu på morgonen här hemma.. 80,3kg.. inte ens ett helt kilo.. :(
Men vi får väl se vad som händer i morgon på VV.. *hoppas att det går bra*
Har svårt att hinna få i mig både lunchen och middagen, så har blivit lite fuskande med det faktiskt.

Så har jag inte gått ner så mkt, så har jag bara mig själv att skylla..

fredag ser det ganska lungt ut än så länge, och till helgen är jag ledig!
Lördag blir det dansa på Stenungsbaden till Chans, tillsammans med Maggan.
Skall bli jätte roligt faktiskt, då jag inte varit och dansat på nästan 1 år.. :)

Tvättmaskinen min är ju sönder.. Lagnings gubbarna skulle kommit igår, men fick ringa och avboka, så reservdelarna inte kommit. :( Så nu hoppas jag att delarna kommer in snart, så jag får tillbaka min älskade maskin.. :D
Man blir ju ganska så handikappad utan tvättmaskinen, trots att mamma bor precis intill..
Man blir ju så låst av att tvätta där uppe.. Sätta på en maskin, gå ner till mig.. komma ihåg att gå upp till henne efter 1½timme, för att lägga upp i torktummlaren och sätta på en ny maskin.. och så får man hålla på.
Tvättade massa hos mamma i helgen... så nu har jag massor med tvätt att vika.. *hatar o vika tvätt*

Idag skall jag se om jag kan spendera lite tid ute med hundarna, både innan och efter begravningen..
Det är inte så lockande att gå ut o hitta på något roligt när det är helt mulet på himlen.. :(
Men får helt enkelt ta mig i kragen och göra det! :D

Jaha.. det var allt för mig.. Kommer inte på nått mer att skriva just nu... men kanske lägger till nått mer sen, om jag hinner och har lust.. :D

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar