lördag 19 mars 2011

Lördag!

Idag är det Lördag och jag är ledig! :)

I Torsdags var jag ju på invägning, och vägde då in mig på 80,4kg.
Vilket ger ett resultat på -0,6kg
Helt okej. Men jag är ändå inte helt nöjd.
Vill ju att det skall hända saker fortare. Har inte tid att gå ner, gå upp, gå ner lite och gå ner lite till..
Jag vill rasa i vikt!
Mitt mål är ju att väga 60-63kg när jag är klar.
Får se hur lång tid det tar.. ;)
Försöker iallafall nu mer bälja i mig massa vatten.
Tycker det är svårt, eftersom vatten är så smaklöst.. Nästan äckligt.
Men får kämpa vidare med det!

Igår var jag bara hemma. Plockade lite här hemma och tittade sedan på "Så ska det låta"
När det var slut.. kl 21:00 rättare sagt, så orkade jag inte hålla mig vaken mer, utan gick och la mig..
Vaknade 05:00 i morse.. men hade ingen lust att gå upp.. så lång kvar fram till klockan 07:00.
Då blev det en mysig promenad med Mamma i solskenet!

Idag, Lördag, så har jag tvättat lite.
Diskat,
Dansat 2 pass Zumba (40min)
och dammsugit.

Nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe i handen, och skall strax gå ut och sätta mig i solen!
Är jätte skönt.
Men dock blåser det lite kallt! :)

Ikväll skall jag in till KBA en sväng och träffa Mattias <3
Skall dricka lite vin med Darlingen.
Skall bli kuk att träffa honom... var ju ett tag sedan jag träffa honom sist!
Så vi får se vad vi hittar på. :)

Japp.. Det var det som jag hade på hjärtat idag.
Nu skall jag fylla på kaffet och bege mig ut i solen! :D

Have a nice day! :D


2 kommentarer:

  1. Skall bli kuk att träffa honom...
    Hahahahahahaaaaa.....

    SvaraRadera
  2. Jennie tänk på att stava KUL rätt KUK kan lät misstolkas ;=)

    SvaraRadera