tisdag 22 mars 2011

Tisdag

Idag är det Tisdag, egentligen Navy-Tisdag.
Men inte för mig... Skall hoppa in och jobba i morgon för chefen, som är på kurs. :)
Så imorgon blir det lite stressigt.
Det är Jag, E och den andra M som jobbar i morgon...
Har en del på listan, men tror att det skall gå bra ändå... :)

Håller på o komponera en tårta till ett företag som beställt en specialare.
Blir en kladdkaksbotten, polkatryffel, jordgubbsintriör, jordgubbsmousse och garneringstryffel.
Skall se om jag kan ta en bild i morgon och lägga upp här, så ni får se. :)

Jag är däremot ledig på Torsdag, så i morgon är det lill-lördag för mig.. :D
Hoppas på fint väder, så jag kan göra nått kul med hundarna.
Idag blev det inte så mkt roligt med hundarna om jag skall vara riktigt ärlig, blev ett par promenader i solen, men inte så mkt mer än så.

Sen så måste jag ju berätta en till sak....
Har bokat semester v.40. Jag och mamma har hittat en resa till Turkiet.
Alanya blir det denna gången. 1 Oktober åker vi. Och det skall bli super härligt!
I år är det också en skilldnad mot åren innan.. Denna gången skall vi bo på All Inclusive!!! *WOOW*

Hit åker vi:
http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Turkiet/Alanya/Accomodations/Pages/BeachClubDoganayS10.aspx?hBookingBtn=true


Just det ja... Ny design igen...
Tyckte att den andra var för mörk, så det blir svårt att läsa vad jag hade skrivit.. :)
Provar att ha det så här ett tag istället.. :)

Yesbox... Det var det jag hade att berätta om nu.. :D
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar