måndag 14 mars 2011

Måndag.. igen

Idag är det Måndag igen. Måndagkväll om jag skall vara riktigt petig. ;)

Var en tuff dag på jobbet idag.
M är ju ledig på måndagar, E är sjuk och J har semester.
Så idag var det vara jag, C och en annan M... :)

Hade mkt att stå i idag, så frysen var tom på bröd... *S*
Men måste ändå säga att vi var rätt duktiga ändå.

10 liter Alp-,10 liter Gröna-, 10 liter Surdeg-, 10 liter Ciabatta- bröd
5 liter Ciabattabullar
10 liter Semlebullar
10 liter Vetedeg
20 liter Sportdeg
Punchbollar
Sarah Bernard och
Nötringar.
+ pallen från KåKå som vi/jag packade upp

Hmm.. Tror att jag fick med allt.. :)
Sen är det ju alla grejerna som vi gör på morgonen också..
Tårtor, bakelser, semlor, vita degarna, öland, grovt osötat, Schweizer, vörtbräck och valnötsbräck.. ;)

Gå in på www.asahembageri.se för att se mer om vårat sortiment.. :D

Jaja.. det var det jag hade att dela med mig av idag.
Ha det så gott, så hörs vi ju kanske av i morgon.. :D

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar