onsdag 9 mars 2011

Onsdagsledig..

Idag är det Onsdag, och jag är ledig.. *skönt*

Igår var det semledagen och vi hade MASSOR att göra på jobbet.
3000st semlor för att vara mer exakt. 1000st fler än vi pratat om på Måndagen.
Oj oj oj, så många... Men det är roligt att det går bra för oss nere på bageriet iallafall.. :D

Som sagt, idag är det Onsdag, och jag är ledig!
Älskar lediga onsdagar!

Igår kväll var jag och hälsade på Jimmy och Lina... men Lina var tvungen att jobba. :(
Hann inte prata så mkt med henne, men hade ju tagit med semla till henne med!

Kände mig jätte duktig igår som inte åt en enda semla!

Väger mig varje morgon nu, sen i Torsdags.
Söndagen: 79,3kg
Måndagen: 80,8kg
Tisdag: 81,7kg

När vågen visade det, TROTS att jag äter massor med sallad, och dricker det j*vla vattnet.
Så när jag igår åkte hem från J o L, stannande jag på Coop Forum och handlade.
Köpte mig en påse chips, och tänkte: "Nu skiter jag i det här"

När jag kom hem, så kunde jag inte låta bli o väga chipsen.. så åt 100g chips.. vilket är 15,5 ProPoints....
I morse när jag vägde mig.. 79,6kg.

"VA!!!" tänkte jag... Jag åt ju chips igår ju!!
Men... min tjocka kropp kanske behöver lite chips då och då.. ;)
Har inte ätit ett enda på 2 veckor... och det har ju inte gått det minsta bra på dessa 2 veckorna.. :S
Jag fattar ingenting om jag skall vara helt ärlig...
Får se hur det går i morgon på invägningen...

Har väldigt väldigt ont i mitt höger öra... Rinner massa var ur det hela tiden..
Så stelnar det... och sen hör jag ingenting alls på den sidan.. :(
Så nu sitter jag på golvet med ryggen mot altandörren, bara för att kunna höra TV`n...
Får se hur det går på jobbet i morgon..
Dom kommer nog bli lätt irriterade när jag inte hör vad dom säger... ;)

Japp.. det var det jag hade att dela med mig av... Nu skall jag se om jag kan gå ut med hundarna.
Solen börjar titta fram lite nu iallafall..
Snöade ju förut, i förmiddags.. *suckar*

Tack och hej Leverpastej!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar