söndag 27 februari 2011

Rutten...

Jaa.. TOTAL genom rutten som bloggerska är vad jag är..
Har inte haft motivation att blogga på länge nu faktiskt...
Nästa tema på bloggen är ju: "Mina ambitioner"..
Fast jag vet ju inte vad ambitioner betyder, så det är väl kanske därför som jag inte har kommit mig för att skriva något på ett tag.. Får nog googla på det.. ;)

Jaha... Så hur går det på VV då?
Sist gick det INTE så bra. Fick min mens dagen innan, så jag hade gått upp 0,3kg. INTE kul!
Men men, får hoppas att jag har gått ner mer tills nästa Torsdag isåfall.. :)
VV-konsulenten pratade ju om det sist... Positivt tänkande...
Men jag måste säga att ibland är det svårt att försöka vara positiv..
När man följer alla regler, äter sina points och inte mer, och ÄNDÅ händer det inte så mkt på vågen..

Nästa vecka är det iallafall dags för mätning igen.. Där kanske det har hänt lite mer... *hoppas*
Måste försöka promenera mer.. Denna veckan har det blivit lite dåligt med det p.g.a vädret..
Är inte så mysigt att ut o gå när det är mulet och det blåser storm.... :S

Japp.. Det får bli målet för denna veckan iallafall.. :D
Nu skall jag strax upp till mamma och tvätta..
Min maskin är ju trasig... (alla plast-pidutter i trumman har lossnat), Så Det kommer service-kille/killar på Tisdag och tittar på den.. Köpte den ju trots allt i Augusti, så garantin har jag kvar.. :D

Idag står Taco-gratäng på menyn.. Skall bli gott faktiskt.. Måste åka iväg och handla lite sallad sen bara.. :)

Det var allt för mig..
Hörs i morgon eller en annan dag!

Puss o kram

1 kommentar: