tisdag 8 februari 2011

Den här dagen för 1 år sedan.

Är temat på bloggen idag....

Faktiskt... så kommer jag inte ihåg den här dagen för ett år sedan.. :)
Men jag tror och antar att jag gjorde samma som nu....
Bakar MASSA semlor på jobbet.. ;)
För 1 år sedan så hade jag flyttat hem till mamma igen, och var i planerings stadiet med huset.
Drömde och fantiserade på hur det skulle bli, och se ut.... :)


Idag är det Navy-Tisdag.. Och i morgon är det lediga-onsdagen.. :D *love it*

Funderar på hur det går på VV.... Känns inte som om jag har gått ner någonting dessa veckorna...
Förra veckan var jag ju sjuk, så då gick jag aldrig på invägningen, utan vägde mig här hemma istället..
Då vägde jag 82,1kg... vilket är en viktminskning på 0,9kg sen veckan innan...
Denna veckan känns det inte som att jag har gått ner någonting..

Däremot, så har jag och mamma mätt oss igen... Som man skall göra var 4:de vecka tydligen.. :)
Vid FÖRSTA mätningen såg det ut så här.....

Midja: 101cm
Höfter: 106,5cm
Rumpa 110cm
Lår: 68,5cm
Byst 103,5cm
Armar: 36,5cm

I söndags så såg det ut så här:

Midja: 97cm (-4cm)
Höfter: 98,5cm (-8cm)
Rumpa: 108cm (-2cm)
Lår: 69cm (+0,5cm)
Byst: 104,5cm (+1cm)
Armar: 36cm (-5cm)

Sååå.. lite har det ju allt hänt ändå.... :)
Imorgon blir det en heldag med hundarna... så jag håller både tummar och tår, för att det blir lika fint väder som idag..... DÅ skall det PROMENERAS... :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar