måndag 21 februari 2011

Mina Favoritskor!

Är temat på bloggen idag...

hmm.. Det är svårt att säga..
Jag älskar nästan alla mina skor! :D

JAg har ju ett par vinterstövlar i svart-skinn med päls på.. :) URSNYGGA enligt mig..
på Hösten och våren brukar jag ha gympadojjor eller mina ofodrade svarta skinnstövlar.
För utekvällen har jag ett par höga bruna stövlar.. SVINSNYGGA!
Och på Sommaren så bara ÄLSKAR jag Ballerina-skor! :D

Alla mina stövlar har jag köpt dyrt... (+500kr)
Gympadojjorna har jag ärvt av mina bröder.. ;) Som har blivit på toook för små...
och mina ballerina skor köper jag hellst på Rusta, Coop Forum eller ICA Maxi..
I tyg skall det så klart vara...

Eftersom jag är plattfotad, så sliter jag dom väldigt väldigt fort..
Därför som jag köper väldigt billiga.. ( max 100Kr).. ;)

Sen är ju Foppa-tofflorna väldigt sköna med.. på jobbet och när man är hemma på altanen.. ;)

Yepp.. that´s it...

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar