måndag 7 februari 2011

Något jag saknar

Är temat på dagens blogg....

Jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit innan..
Har inte mått så bra helt enkelt...
Men nu är det iallafall lite bättre. :)

Såå.. dagens tema är alltså "något jag saknar"
Men i mitt fall handlar det inte om något.. utan någon jag saknar..
För mig är det ju Pappa...

Han dog för 7½ år sedan. och blev 48 år
Honom saknar jag varje dag, hela tiden......


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan
Dag 21 – Min önskelista
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min skoltid
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Mina favoritskor
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar