lördag 12 februari 2011

Något jag önskar.....

.... att jag gjorde mer.... är temat på bloggen för idag, enligt 30 days challange

Något jag önskar att jag gjorde mer... Hmm.. Den var lite klurig den också faktiskt.. :)
Jag önskar att jag tränade mer.. Att jag dansade mer.. (vilket jag aldrig gör längre)
Jag önskar att jag tog till vara bättre på tiden... tog mig tid att njuta av vad jag har.
Att jag tog tillvara bättre på dagarna... Gjorde mer för hundarna..
Jag önskar att jag kunde börja träna med hundarna igen.. för dom är värda det bästa..

Jag önskar att jag lagade bättre mat.. Att jag skulle kunna följa recepten i kokboken och laga något gott..
(Men kräsen som jag är, så rynkar jag ju på näsan åt allt som låter konstigt eller som har något med bönor, linser, sallad osv att göra....)

Idag är det Lördag, och min helg har precis börjat....
Jobbade i morse.. Gick bra... :)
Vi var färdiga med allt klockan halv 9.

Nu har jag varit ute med hundarna och har precis ätit frukost.... eller lunch för min del.. ;)
Idag är det UNDERBART väder ute... Så jag skall försöka utnyttja det och hitta på nått kul med hundarna idag... promenera upp i skogen, eller bort till åkrarna och leka... :D

Yes yes... that´s all for today... :D
Have a very NICE day..... I know, I´m gone have...

XOXO



Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min skoltid
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Mina favoritskor
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

2 kommentarer:

  1. Hm jasså är det redan söndag för dig?? För mig är det lördag;)

    SvaraRadera
  2. Haha* Oj då.. Skall ändra på det där.. ;)
    Alla dagarna flyter ju ihop när jag jobbar på Lördagar... :P

    SvaraRadera