tisdag 8 februari 2011

Min Önskelista

Är dagens tema på bloggen... :)

Jaha.. Önskelista var det...
Det finns ju många saker som man kan önska sig..
Såna "ouppnåliga" saker, som en NY Audi, Vinna på Triss.. 25 000 kr i månaden i 25 år.., att pappa kom tillbaka, osv. :P

Mitt problem med önskelistor är att jag inte har några direkt..
Om jag gärna vill ha något, så sparar jag ihop pengarna och köper det.
(inte den nya bilen då, men annars) :P

Sen finns det ju alltid saker som man kan önska sig...
Städhjälp, bilfixare, att gå ner i vikt.. :D
Haha* Ja, det finns alltid något..

Idag är det iallafall "lediga-onsdagen". Skönt!
Så idag bjuder dagen på bus med hundarna.

Till middag blir det pannbiff och sås.. :D MUMS!
Återkommer kanske lite senare.. :D

XOXO

1 kommentar:

  1. Hej hej jag åt också pannbiff idag;)
    På alla hjärtans dag vet jag inte, är ju så dumt bär det ligger på veckan, men kanske bio i helgen;) ses på torsdag eller??

    SvaraRadera