lördag 19 februari 2011

Mina Rädslor

Är temat på bloggen idag..

Ledsen att jag är så dålig på att uppdatera bloggen nu förtiden...
Kommer ju liksom inte på något bra att skriva.. inte ens med 30 days challange. ;)

I Torsdags var jag ju på VV och vägde in mig igen.

Nuvarande vikt: 80,7kg

Startvikt: 85kg

Jadå, det går åt rätt håll iallafall.. :D

Igår var jag på middag/myskväll hos Jannike. Det var jag, Jannike, Kalle och Simon. :)
Väldigt trevligt var det i allafall. :) Tusen Tack för en jätte mysig kväll, med god mat och gotta.. ;)

Okej.. Tillbaka till dagens tema då... "Mina rädslor".

Jag är rädd att det skall hända min familj något.
Jag är rädd för att det skall hända mina hundar något.
Jag är rädd för att mina vänner skall råka ut för något.
och Jag är lite rädd för ormar och mega stora spindlar . :)

Sen kan jag faktiskt inte komma på något mer som jag är rädd för.... :)
Jaja.. Nu blir det tvätta hos mamma (eftersom min tvättmaskin är trasig), lite städ här hemma (VÄLBEHÖVLIGT) Och sen MASSA mys med hundarna! :D

Take care Sweetis!
XOXO

1 kommentar: