tisdag 1 februari 2011

Min bästa födelsedag

Är temat på bloggen idag.

Ja.. vad skall man säga om det här temat..
Kan inte säga att jag har några större minnen av mina födelsedagar alls faktiskt.
De flesta har ju faktiskt infallit under veckodagar, vilket betyder skola eller jobb.. ;)
Då har det ju inte blivit så mycket firande faktiskt.. :)

Fast sen så älskar jag ju att fylla år....
Även om vi inte firar det så mycket.. Kanske lite tårta, något paket osv...
Men det är KÄNSLAN... av att det är MIN dag.. :D

Såå.. jag kan nog inte komma på vilken min bästa födelsedag är...
Däremot så kommer jag ihåg min sämsta... ;)

Det var en Tisdag.. jag gick i 7:an eller 8:an på högstadiet..
Vi hade en lång dag i skolan då. 8:00-16:00.
Vi hade BÅDE matte och teknik (vilket jag avskydde)
vi hade PROV i båda dom ämnerna...
OCH så var det fisk i bamba... (inte min favorit på den tiden)

När jag kom till stallet den dagen, så hade den ena ponnyn tappat en sko, och den andra flög jag av när jag tränade i paddocken... :P

Japp, det var min SÄMSTA födelsedag det.. ;)
Kommer ju som sagt inte ihåg någon riktigt bra födelsedag faktiskt...
Inte så här på rak arm...
Kanske kommer på det en annan gång... Då skall jag berätta om den.. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar