söndag 13 februari 2011

Det här får mig att gråta

Är temat på dagens blogg...

Hmm.. Värst vad kluriga temana har blivit i denna utmaningen... :)

Jo... jag gråter om jag tittar på ledsna filmer... Haha*
Ja.. inte alla då. Men när det är djur med i filmen, som blir skadad..
T.ex tok lipar jag till "Den otroliga vandringen", när Shadow trillar ner/fastar i tågspåret

Jag kan också börja lipa av att titta på Extreme Home makeover.. Blir så glad för deras skull att jag börjar pipa.. :P *Töntig.... I Know*

Jag börjar gråta när tankar på att avliva Rambo kommer..
Han är ju sjuk... bättre vissa dagar.. sämre andra dagar..
Har ju sköldkörtel-problem och är tvungen att äta Levaxin resten av livet.
Men ibland undrar jag om det inte är MER fel på honom ändå.
T.ex nu... han haltar som satan... och då har han ändå inte sprungit, lekt eller busat, så att han kan ha sträckt sig..
Han flåsar, som om han har sprungit maraton hela dagen.
Så ser han ut som om han va 10år... och han är ju BARA 5år..
Han lider också av separationsångest när jag åker iväg....

Då och då har det kommit tankar på att det kanske hade varit bäst att ta bort honom istället... för hans egen skull. DÅ börjar jag gråta.... som en galning... och kan inte sluta.

Jaja.. Det var dagens inlägg det..
Take care Sweeties. :D

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar