tisdag 1 februari 2011

Från det ena till det andra...

Känner att jag måste få skriva av mig lite också ju... ;)

Känner ju många runt omkring mig, vänner och bekanta, som är gravida, precis fått barn eller har barn.
Känner mig jätte sugen på att få en egen bebis faktiskt.
Eller... det är olika från dag till dag kan jag väl säga.. ;)
VISSA dagar vill jag så gärna också ha en fin liten bebis att klämma på och gosa med.
Ta hand om...
Men ANDRA dagar, så är jag ju suuuper nöjd med mitt liv som det är.
Att jag kan göra vad jag vill, när jag vill.....

Sen kan det ju vara en STOR fördel att ha träffat någon som man kan tänka sig att leva ihop med.. :D

Fick precis ett sms av en av mina vänner.. Anna...
Klockan 05:00 idag fick hon en till JÄTTE fin bebis!!
SUPER STORT GRATTIS!!

*ler* Det var ju det där med bebisar...
Hmm.. vad skall jag säga... Avis..!?
Jaa... just nu är jag det... ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar