torsdag 27 januari 2011

Den frisyr jag trivs bäst i

Den frisyr jag trivs bäst i, är temat på bloggen idag...

Den frisyr jag trivs bäst i är mörkt och långt. :)
Kan tycka att det är roligt att exprimentera med olika färger, men vill ändå behålla det långt, då jag känner mig naken i kort hår. ;)
Här kommer lite bilder på hur håret ser och har sett ut.. :D


Det är så här jag ser ut nu förtiden. :)

2006
Här är en bild från min studentbal, då Becka gjorde frisyren.

På den tiden hade jag också lugg


Är är en senare bild från 2006
Rebecka gick sin frisörutbildning och ville exprimentera med färger.
Här har jag också fått lite längre hår.


Så här ser mitt hår egentligen ut, när jag inte plattar det med plattången.
Det är också min naturliga hårfärg, råttfärgat. ;)
bilden är från 2004

XOXO




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar