måndag 17 januari 2011

Min Första Kärlek...

Är temat på dagens bloggande, enligt 30 days Challange.. ;)

Jag har ju haft flera stora kärlekar här i livet.. både djur och människor, så jag får berätta om några av dom kanske.. ;) Kommer ju inte ihåg vem som var min första.. :P

Min första "männskokärlek" var i en kille vid namn Robin..
Jag var 11 år, första gången som jag träffade honom, och jag var nog kär i honom ända tills jag var 13. :D
Det var tyvärr en olycklig kärlek, eftersom han inte direkt visste att jag fanns.. ;)

Min första "hästkärlek" var ju min första egna ponny, Santino, Anton även kallad.. :)
Underbar liten häst, med massa motor och egenheter.. *älskar fortfarande*

Sist, men inte minst för det.. är min första "hundkärlek"... Rambo..
Almdalens Ruben "Rambo" 2005-05-30
Min första egna lilla hund..
Underbar varelse med eget huvud och massa små egenheter som jag bara ÄLSKAR.. :)


Här är han 8 veckor, och har precis kommit till mig.. :D

Och här är han, också 8 veckor.. Vem blir inte kär i denna lilla underbara saken!?

Det var allt bloggande för idag.. ;)

XOXO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar