fredag 14 januari 2011

Grattis Bloggen!!

Grattis bloggen! Det här blir ditt 100:de inlägg! <3

Jag måste säga att det är ganska skönt att blogga ibland. Dela med dig av tankar, funderingar, drömmar och vardagligheter. :)
När man bor själv, som jag gör, så har man ju inte alltid någon att prata med heller. Ingen att berätta saker för.
Visserligen pratar jag hål i huvudet på mina stackars kollegor på jobbet.. Men ibland kommer jag på saker att berätta när jag kommer hem....
DÅ är det skönt att ha bloggen faktiskt..Här kan jag ju lägga upp bilder om jag vill visa någonting, eller bara prata.. skriva, visserligen.. men ändå.. ;)

Men tyvärr har jag ju inte alltid något på hjärtat.. kan ju gå flera dagar innan jag uppdaterar bloggen ibland.. Och för det ber jag om ursäkt.. Inspirationen finns tyvärr inte alltid där..

Idag är det iallafall Fredag.. Let´s dance har ju börjat, så det skall tittas på ikväll.. jajemensan!! :D
Så länge jag orkar vara vaken iallafall... ;)

Jobbar helg denna helgen.. så i morgon blir det jobb för min del.. :)
och nästa helg är jag ledig! Då har jag blivit bjuden på tjejkväll hos Jannike.. :D:D
Skall bli jätte roligt att träffas och prata igen..
Var ju nästan 1000 år sen som vi faktiskt hade tid att prata.. inte bara "hej hej" utanför mataffären.. utan på riktigt...

Jag och Johanna har bestämt oss för att gå på Göteborg Horse Show iår.. :D
Lördagen den 26 Februari skall vi ha en hel dag på scandinavium tillsammans.
Skall bli jätte kul!!

Sen finns det ju en risk att man träffar på J.. *yummie*
hihihi*

Jahopp, det var det som jag hade att dela med mig av idag... :)

XOXO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar