söndag 23 januari 2011

Mina passioner.

Är temat på bloggen idag.

Men innan jag kommer till det, så måste jag bara säga TACK till Jannike än en gång!
Jag var på tjejmiddag hos Jannike igår.
Hade super trevligt och fick massa gott att äta!
En jätte kul och bra kväll helt enkelt, med många skratt. :)

Okej....

Mina Passioner:

Det finns några passioner i mitt liv.. Sånt som jag inte kan vara utan... och sånt som jag inte vill vara utan.. ;)
I den första kategorin så hamnar cigaretter, kaffe och coca cola (light eller Zero)
till det andra kategorin så hamnar ju allt snask.. :P
Sourcream chips, ostbågar, marabou choklad, pizza, kött, potatisgratäng och bearneisesås.. *haha*
Lista nummer 2 kan göras väääldigt lång.. ;)
Men eftersom jag nu har gått med i VV, så är det slut på lista nummer 2.
Och Coca colan har minskats till 2 gånger i veckan... 1 glas!! *ujujuj*

Men jag säger bara det.... SKAM DEN SOM GER SIG! :D

Stranden 2011, here i come!

Faktiskt är det inte så roligt att behöva bada med en T-shirt, eller undvika att åka till stranden för att man skäms. Jag vill kunna gå i shorts och linne på sommaren. Kunna ha en klänning! Det är mitt mål med VV faktiskt.

Jag har funderat ett tag på det här nu, och kommit fram till att jag skall lägga upp vikter och mått här...
Då får jag ju skämmas ännu mer om jag inte går ner.. ;)

sååå....

Startvikt: 85kg
1 invägning: 85,8kg (+0,8kg)

Mått:
Midja: 101cm
Höfter: 106,5cm
Rumpa: 110cm
Lår: 68,5cm
Byst: 103,5cm
Armar: 36,5cm

Ojojoj.. säger jag bara! Skäms på dig Jennie Wallborg, för att du misshandlar din egen kropp så här!!! :S

Nu tänker jag gå och gräva ner mig en stund..
C´ya!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar