onsdag 12 januari 2011

Ny Design...

Jajemensan... Ny design var det här!
Är hel nöjd till slut faktiskt.. Är inte så värdelös trots allt...! *hihi*

Idag är det Onsdag.. Lediga Onsdagen... Härligt!
Började ju jobba i Måndags.. Återgå till de "normala" rutinerna..
Är väldigt skönt, men samtidigt jobbigt att vrida på dygnet igen.
Har ju under mina lediga veckor nu vridit på dygnet, så att man inte behövt lägga sig klockan 20:00.. ;)

Och nu när man är tillbaka på jobbet, så är det väääldigt segt att vrida tillbaka dygnet.. :P

I Söndags så var vi på en föreläsning med jobbet..
Åkte ner till Landa i Frillesås där Tomas Enhager hade en föreläsning om personllig utveckling och flyt..
Det var väldigt väldigt bra måste jag säga!!
Han var jätte rolig och hade väldigt mycket bra och tänkvärt att säga!

Känner mig faktiskt redo att utvecklas som människa..
Vill göra någonting mer med mitt liv!!

BTW, VV börjar den 20 januari.. så tills dess får jag komma igång med träningen och Zumban.. :D

XOXO

2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket du har skrivit. Det var nog ett tag sedan jag var inne här. Så snyggt det har blivit med det gröna.

    SvaraRadera
  2. Tack Så mycket Maria!
    Söt du är!! <3
    Hoppas att du har en fantisktiskt trevlig helg, så ses vi på Tisdag!!
    Kramar i massor!!

    SvaraRadera