söndag 16 januari 2011

Söndag... the last part..

Japp.. Sista inlägget för idag helt enkelt.. :)
Har kryssat av ALLA punkter på dagens lista.. *weeeiii*

Har läst på Jannikes blogg om en 30 days challange...
Där man under 30 dagar skall blogga och skriva om vad som står på en lista.
Tänkte att jag också skall ge mig på den där utmaningen..

Här kommer punkterna som man skall blogga efter....


30 days challange

Dag1 – Presentation av mig själv
Dag2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina syskon
Dag 4 – En nyfunnen vän
Dag 5 – Min kärlek
Dag 6 – Min dag i detalj
Dag 7 – Mina bästa vänner
Dag 8 – Mina passioner
Dag 9 – En perfekt helg för mig
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mitt arbete
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Fula ovanor
Dag 17 – Min favoritresa
Dag 18 – Min bästa födelsedag
Dag 19 – Något jag saknar
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan
Dag 21 – Min önskelista
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min skoltid
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Mina favoritskor
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..


Så.... Detta får bli min dag 1.. ;)

Presentation av mig själv då...

Jennie Wallborg heter ju jag, som ni alla kanske vet vid det här laget..
Jag är 22år och bor i Onsala.
Jag har under 2010 byggt ett hus på mammas tomt. Ett litet hus på ca 75 kvm.
Jag har två underbara hundar vid namn Rambo och Zillah.
Min familj består av mina hundar, mamma och två bröder.
Jag jobbar som bagare/konditor på Åsa Hembageri, och har jobbat där sen September 2008. :)
Jag pluggade till bagare på gymnasiet, där jag gick på Livsmedelsprogramet, på Ester Mosessonsgymnasium.
Efter att jag tog studentet 2006 så jobbade jag extra på Jönssons Konditori (som jag jobbat extra på sen jag var 14år). Under hösten 2006 så pluggade jag lite på komvux. Läste företagsekonomi A och B, Psykologi A och B, Bokföring, Engelska B och konversation..
Men på våren 2007, så var jag så skoltrött och började jobba heltid på Jönssons..
Hösten 2008 kom jag in på en KY-utbildning, inom bageri och konditori, på Burgårdens utbildningscentrum. Där jag tog examen våren 2008. Därefter så tog jag mitt Gesällbrev, och 1 vecka senare så var jag semestervikarie nere på Skällinge hembageri... Där jobbade jag hela sommaren, för att sedan i september börja på Åsa Hembageri.
På fritiden så tycker jag om att vara hemma. Umgås med vänner, umgås och göra kul grejer med hundarna, och under sommaren ligga på stranden och ha det gott.. ;)
Jag har även dansat bugg i flera år, vilket jag tycker är jätte roligt!
Men då min kondition har blivit totalt suuuper dålig, så orkar jag inte så mkt dans.. :P
Jag har även haft egen häst.. Ända sen jag var 9 år..
Sålde den sista av dom, Twice as Many, 2006, Då intresset inte fanns kvar längre..

Jaha,.. det var om mig..
Får se vad som kommer i morgon.. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar