lördag 15 januari 2011

Lat-Lördag!!

Idag är det Lördag igen, och första veckan på jobbet är avklarat! *Härligt*
Veckan har bestått av att fylla upp frysen med bröd, bullar, semlebullar och dylikt, fylla kylen med anslag, massor, kondisbitar osv, samt fylla upp hela butiken med massa gottit.. :P

Semlorna är ju på G nu också, vi började året med semlor faktiskt.
Kan säga att om två veckor så kommer jag spy på semlor.. och då är inte semledagen förän i Mars.. :D
Hihi* Men vad gör det!? Kunderna blir ju jätte nöjda och glada när dom får smaska på semlor.. :P

Idag har varit en riktig Lat-Lördag!
Har inte fått gjort någonting mer än att jobba och handla mat..
Borde ju egentligen städa undan här hemma.
Tvätta, plocka undan, dammsuga.... Plocka bort allt Julpynt!!

Men.. det får jag göra i morgon i stället..
För ikväll tänker jag inte göra någonting!! *fnissar*
Är bjuden på mat uppe hos mamma också! *yummie*

I Torsdags var jag och mamma på invägning hos Viktväktarna.
En vecka för tidigt egentligen, men tänkte att det kanske tar lite tid innan man kommer in i tänket med ProPoints.
Är lite jobbigt att behöva kolla i den lilla boken med alla råvaror, för att se vad allting "kostar".
Ivägningen gick bra, och vi fick massa bra information..
Så nu hänger det bara på mig själv!

Vet inte om jag vill lägga upp mått och vikter här.. men skall fundera på det.. :)
Annars är det ju ingen idé att skriva om man har gått ner eller minskat i centimeter.. :S ;)
Jag kan ju iallafall dela med mig av att jag vägde på tooook för mycket!!
Enligt damen på VV så hade jag ett ganska bra BMI.. Men vad vet hon..!? *hihi*
Målvikten är iallafall 63kg... :)

japp, det var det som jag hade att dela med mig av för stunden..
kanske återkommer jag lite senare med några tankar som jag bär runt på.. :)

Såå, tillsvidare.. Ha det gott!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar