söndag 30 januari 2011

Fula ovanor

Är temat på bloggen idag...

Ja.. vad skall man säga.. ;)
Jag har nog många fula ovanor... men inget som jag direkt kommer på så här direkt...

Hmm.. kanske att det första jag gör när jag vaknar är att jag måste röka..
Att jag röker i bilen.
att jag bara MÅSTE ta en rökpaus klockan halv 10...
att jag slänger kläderna jag tar av mig, precis där jag står.
Att jag ställer disken på diskbänken, TROTS att diskmaskinen är till hälften fylld med smutsig disk...
Att jag har med mig telefonen precis ÖVERALLT.

Att jag säger/tänker att "jag gör det sen/ i morgon eller: jag gör det på måndag"

*ler* ja.. där kom jag allt på några ändå...
Finns ju säkert 1000 saker till som jag har som fula ovanor.. men inget som jag kan komma på just nu iallafall.. ;)

Det var allt för idag... nu är det läggdags... I morgon... Jobbet.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar