onsdag 19 januari 2011

En nyfunnen vän!

En nyfunnen vän är temat på bloggen idag, enligt 30 days challange.

Så då vill jag berätta om 2 st....

Första har vi Nicolas. <3
En underbar kille, som jag träffat via internet.
Vi har aldrig träffats IRL, men trots det så känner han mig innan och utan.
Han förstår.
Kan läsa av minsta förändring hos mig.
Han vet vilket humör jag är på från det att jag loggar in och säger hej.
Vi skall nog se om vi kan träffas IRL någon gång i framtiden. Det hade varit väldigt roligt.
Man behöver såna vänner, som bara förstår..
Man behöver inte förklara någonting... Mmmm.. sån är han.. :D

Sen har vi Jannike.
Som också är en nyfunnen vän.. fast en gammal sån.. ;)
Vi har bott grannar i 15 år, men har sedan 9:an inte haft någon direkt kontakt.
Hejat när vi träffats på ICA eller läst på facebook hur det går för henne..
Men så för ett tag sen så träffades vi på Frillesberg.
Hennes jobb hade julbord på samma ställe som mitt.. :)
Sen dess har vi hållt kontakten lite grann via facebook....
På Lördag är jag bjuden på tjejkväll hos Jannike. Och det skall bli jätte roligt att prata med henne igen.
Det var ju gööör längesen som vi faktiskt satt ner och pratade med varandra.
Jag hoppas att vi kommer kunna hålla kontaken även i fortsättningen.
Lite mer än vad vi gjort hittills.. ;)


Skickar med en bild på Jannike och hennes 2 barn, Anton och Alicia.
Bilden har jag snott av Jannikes lillasyster Josefin Järlbrink.
(Sorry Jossan, hade ingen fin bild på Jannike)
Det var allt för denna gången, återkommer kanske senare... vem vet.. ;)
XOXO

2 kommentarer:

  1. Gulle dej<3 jag tycker vi ska ses snart igen, iofs så ses vi ju på Torsdag. Men ses för en fika eller så:) puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut!!! :D
    Är jätte roligt att vi har fått kontakt igen, tycker jag.. :D Puss och Kram!

    SvaraRadera